Vi söker en noggrann administratör med hög servicekänsla och intresse för digital marknadsföring!

Kompetensteamet är ett konferens- och utbildningsföretag som tar fram och arrangerar konferenser och seminarier inom i första hand offentlig sektor men även inom privat. Vår ambition är att alltid ligga i framkant och lyfta det senaste inom aktuella utbildningsområden. Vi har flera årligen återkommande evenemang och skapar kontinuerligt nya konferenser för att våra deltagare ska få ta del av det senaste, få inspiration och ges möjlighet till värdefull vidareutveckling.

Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team som tillsammans med oss vill driva företaget framåt. Tjänsten är uppdelad på 80 % administration och 20 % digital marknadsföring genom Kompetensteamets sociala kanaler. Som administratör koordinerar du parallellt de olika konferenserna, du har kontakt med våra inbokade talare, tar hand om deras talardokumentation och bokar deras resor och hotell. Du tar även emot och administrerar anmälningar till våra konferenser och är behjälplig vid frågor och funderingar från våra deltagare både via telefon och via e-post. Dessutom ansvarar du för att uppdatera Kompetensteamets hemsida. Du får en central roll i att upprätthålla den goda relationen med både våra talare och deltagare. Vartefter företaget växer kan tjänsten komma att anpassas efter dina preferenser och styrkor.

Vi tror att du som blir vår nya kollega har följande egenskaper och erfarenheter:

  • Du är professionell, noggrann och har en hög grad servicekänsla
  • Du har stor social förmåga och bidrar till en positiv stämning, både på arbetsplatsen och i telefon
  • Du tycker om att arbeta självständigt men är flexibel och villig att ställa upp där det behövs
  • Du har lätt för att kommunicera i tal och skrift
  • Du har god kännedom om marknadsföring i sociala kanaler såsom Facebook, Instagram och LinkedIn
  • Du har god kännedom om verktygen Google Analytics, WordPress (eller annat CMS-system), Office-paketet, Photoshop, Indesign (eller annat bildhanteringsprogram) samt kunskaper inom Search engine marketing (SEM)
  • Du har en akademisk bakgrund eller eftergymnasial utbildning
  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande

Start: Omgående
Omfattning: Heltid

Vi erbjuder
En trevlig arbetsplats i ett ledande, expansivt utbildningsföretag. Vi är ett team med högt i tak som arbetar med positiv anda mot samma mål! Vi har ett ljust trevligt kontor på Snickarbacken 2 i centrala Stockholm.

Ansökan
Välkommen att mejla din ansökan. Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till fanny.asblom.gutierrez@kompetensteamet.se. Har du frågor kring tjänsten, är du välkommen att kontakta Fanny Åsblom Gutierrez på tel. 0708-198151.